Betaling

Kvik-poulsen ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Kvik-poulsen Aps leverer med DAO (Dansk Avis Omdeling) til nærmeste udleveringssted i Jylland og brofaste øer. Vi bestræber os på at levere indenfor 2-4 hverdage, fra bestillingsdagen (bestilt inden kl 12.00)

For levering i Europa, se fragtudregningen når du køber. Leveringstiden kan være op til 7-10 dage.

For levering udenfor Europa, kontakt os for pris og leveringstid. På mail: admin@kvik-poulsen.com eller tele: +45 42 721 650

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Kvik-poulsen Aps vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Kvik-poulsen ApS

Klejtrupvej 27

9500 Hobro

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på admin@kvik-poulsen.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her Fortrydelsesformular

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Garanteret effekt!

Kvik-poulsen ApS garanterer en effekt, så kan du dokumentere at du ikke har en forbedrende effekt, er du velkommen til at tage kontakt til os på mail: admin@kvik-poulsen.com, brug teksten >INGEN EFFEKT< i emnefeltet og vedhæft billeder. Eller ring til os på tele: +45 42 721 650, så vender tilbage inden for 24 timer på hverdage.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: admin@kvik-poulsen.com